Sensirion و TTP Ventus در زمینه درایورهای میکروسیال با عملکرد بالا همکاری می کنند
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

Sensirion و TTP Ventus بر روی درایورهای میکروسیال با عملکرد بالا همکاری می کنند
آخرین اخبار | اخبار محصول | مواد شیمیایی و دارویی | تجهیزات پزشکی | سنسورها و سیستم های حساسیت توسط سوتلانا یوسیفوسکا ، سرپرست ویرایشگر ، 19/10/2020
Sensirion ، تولید کننده پیشرو حسگرهای جریان و محیط زیست ، مفتخر است که همکاری خود را با تولید کننده ریز پمپ TTP Ventus Ltd در زمینه طراحی یک درایور جمع و جور با کارایی بالا ، اعلام کند. این سیستم برای حمایت از نمونه سازی آزمایشگاهی و توسعه محصول برای طیف وسیعی از کاربردهای میکروسیال ، از سیستم های آزمایشگاهی کاتالوگ فارسي سروو موتور دلتا تا ابزارهای تشخیصی و تحلیلی ایجاد شده است. این شرکت ها این طرح را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار داده اند تا بتوانند با نیازهای خود آنها را بازآفرینی کرده و با آنها سازگار شوند.

 

این شرکت ها سنسور جریان مایع نسل بعدی Sensirion SLF3x را با کیت ارزیابی پمپ دیسک TTP Ventus ادغام کرده اند و از قابلیت های برتر هر فناوری استفاده می کنند. سیستم مستقل حاصله منبع حلقه بسته و دبی ثابت را برای کاربردهای با دقت بالا فراهم می کند.

این سیستم بر اساس "جریان تحت فشار" یا "هوا روی مایع" عمل می کند ، که در آن فشار گاز تولید شده توسط پمپ برای هدایت جریان مایع از طریق مدار میکروسیال استفاده می شود. اگر باید از آلودگی متقابل بین مایعات اجتناب شود ، می توان از سنسور یکبار مصرف Sensirion LD20 به جای سری حسگر SLF3x استفاده کرد. این جداسازی پمپ از مایع از مدل قابل مصرف مجدد-قابل استفاده به طور گسترده در ابزارهای تشخیصی و تحلیلی پشتیبانی می کند ، با پمپ در قسمت قابل استفاده مجدد سیستم و مسیر مایع و حسگر در یک ماده مصرفی.

تولید فشار بدون ضربان میکروپمپ سروو موتور  ، جریان مایع روان را ایجاد می کند بدون هیچ نوسانی که اغلب در فن آوری های معمولی مانند پمپ های پریستالتیک دیده می شود. این مزایای متعددی را به همراه دارد ، از جمله توانایی ایجاد جریان آرام ، کاهش سر و صدای اندازه گیری و استفاده ملایم از مواد ظریف. پمپ همچنین کنترل فشار عالی را ارائه می دهد که به همراه قابلیت وضوح بالای سنسور ، منجر به کنترل بی نظیر جریان مایع می شود.

هر دو فناوری طیف وسیعی از دینامیک را ارائه می دهند و امکان کنترل جریان در چندین مرتبه مختلف ، از میکرولیتر در دقیقه ، تا چند میلی لیتر در دقیقه را فراهم می کند و هنگام طراحی پروتکل های کنترل جریان ، انعطاف پذیری کامل را فراهم می کند. تنظیم جریان حلقه بسته ، سیستم را قادر می سازد تا در چند ثانیه به تغییرات کاتالوگ فارسي سروو موتور دلتا نقطه تعیین شده در مقیاس کامل پاسخ دهد ، پروتکل ها را سریعتر می کند و اتلاف مواد گرانبها یا گران را به حداقل می رساند.

تام هریسون ، مدیر توسعه تجارت در TTP Ventus ، توضیح می دهد: "با این همکاری ، ما می خواستیم آنچه را که ممکن است با ترکیب فناوری TTP Ventus و Sensirion نشان دهیم ، نشان دهیم. ما کنترل جریان استثنایی را با اجزای کوچک به اندازه کافی برای ادغام در دستگاه های مراقبت قابل حمل نشان داده ایم. "

سوزان پیانزی ، مدیر محصولات محصولات مایع در Sensirion ، می افزاید: "ما امیدواریم سیستمی که ما ایجاد کرده ایم ، بستری برای توسعه محصول و نمونه سازی در بخش های علوم سروو موتور  و صنایع زندگی ایجاد کند و از ایجاد نسل جدیدی از دستگاههای ریزسیال پشتیبانی کند. ”





:: برچسب‌ها: درایو موتور ac , درایو موتور ac دلتا , درایو ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: